piątek, 15 lutego 2013

Anime vs Niekryty Krytyk

Nie wiem kto zna Niekrytego Krytyka, ale jeśli go nie znacie to koniecznie musicie go obejrzeć. Maciek, bo tak nazywa się nasz krytyk w dowcipny sposób opowiada i przy okazji komentuje dane filmy, programy telewizyjne, reklamy i wiele innych rzeczy. Ja osobiście go uwielbiam i mam nadzieje, że wam też przypadnie do gustu. Z tego co znalazłam omówił on dwa animce : Czarodziejkę z księżyca oraz Kapitana Tsubasę.
Dobra nie będę was dalej zanudzać, dlatego też zapraszam do oglądania.


2 komentarze:

  1. Właśnie dzięki Czarodziejce z księżyca poznałam Niekrytego, a teraz jestem jego wiernym fanem! Niech dziękuję anime! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niekryty ogólnie jest świetny, chociaż czasem zdarzają mu się gorsze filmiki. Ale i tak go lubię ; 3

    OdpowiedzUsuń