sobota, 23 czerwca 2012

Vampire Knight

Na życzenie jednej z czytelniczek opisze w tym poście anime o nazwie "Vampire Knight".
W tej animie nie zabraknie romansu, horroru, komedii i zagadek do rozwiązania.


OPIS BOHATERÓW :
Yuuki Cross - Ma 16 lat. Jest przybraną córką dyrektora akademii - Cross. Uczęszcza do klasy dziennej, pełni rolę strażnika, który chroni klasę dzienną przed klasą nocną.
Zero Kiryuu - Ma 17 lat. Tak samo jak Yuuki uczęszcza do klasy dziennej i pełni rolę strażnika. Jest synem łowców wampirów, którzy zginęli przez wampirzyce czystej krwi. Ta sama wampirzyca zamieniła Zero w wampira.
Kaname Kuran - Ma 18 lat. Jest wampirem czystej krwi, bardzo ceniony i uważany za przywódce.

W tej animie wszystko obraca się wokół głównej bohaterki Yuuki, uczennicy dość nietypowej szkoły, gdyż do tej akademii uczęszczają normalni ludzie, ale także wampiry. Yuuki i jej kolega Zero jako strażnicy strzegą tożsamości nocnej klasy (klasy wampirów) przed innymi uczniami.

Szczerze nie wiedziałam że ten serial, a zwłaszcza ostatnie odcinki tak mnie zaskoczą. Naprawdę polecam tą anime, nawet jak ktoś nie przepada za wampirami i takiego typu rzeczami to i tak na 100 % ten serial go wciągnie :]

A teraz dodatkowe informacje :
To anime ma dwa sezony
1. Vampire Knight - ten sezon zawiera 13 odcinków po 24 minuty
2. Vampire Knight Guilty - tak samo jak 1 sezon zawiera 13 odcinków po 24 minuty.
Jeśli macie problem z znalezieniem tego serialu w internecie nie traćcie głowy u mnie znajdziecie strony gdzie możecie znaleźć dany serial. Ten serial znajdziecie na stronie
anime-shinden.info


 


 

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobre anime, a Yuuki jest moją ulubioną postacią. Oglądałam wszystkie odcinki, jakie zdołałam ;-). Suuper ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, że chciałabym kiedyś obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca recenzja, z pewnością obejrzę.

    OdpowiedzUsuń