sobota, 11 sierpnia 2012

Hetalia~

Przepraszam że tak długo nie pisałam ^^" byłam trochę zajęta i tak jakoś wyszło, ale już biorę się za robotę i mam nadzieję że wybaczycie mi taki urlop :D

POSTACIE :
Są przedstawione jako osoby o charakterze danego państwa, o jego stereotypach a nawet typowym wyglądem mieszkańców.

Hetalia to super zabawna komedia o upersonifikowanych państwach z całego świata. Pokazuje też różne akty z historii, więc można w przyjemny sposób nauczyć się historii xD Muszę się przyznać że najbardziej lubię Włochy~

A TERAZ INFORMACJE DODATKOWE :
Jest to serial składający się z 2 serii
1. Axis Powers Hetalia mający 52 odcinki trwające po ok. 5 minut
2. World Series Hetalia mający 48 odcinków trwające po ok. 5 minut
Jest także film "Hetalia: Axis Powers: Paint it, White" trwający 70 minut oraz manga, ale dopiero wydane są 4 tomu i nadal jest wydawana ^^




2 komentarze:

  1. Możesz mi wytłumaczyć, dlaczego napalone yaoistki zrobiły z tej serii coś full of yaoi? Dlaczego nie mogę tego przez nie przetrawić i dlaczego większość fanek tej serii pokazuje się z jak najgorszej strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego że jest tu bardzo dużo mężczyzn ^^ ale szczerze też nie lubię jak z moich ukochanych serii robią yaoi, potem mam przez to koszmary i nie mogę nie raz patrzeć na moich ulubionych bohaterów Q.Q

      Usuń