niedziela, 14 października 2012

Sword Art Online

Ohayo minna~! =^.^=
Dzisiaj przedstawię anime, które jeszcze wychodzi, ale to chyba nie problem. No choć jak wciągnie to jest straszne że nie można obejrzeć kolejnego odcinka. Ja właśnie tak mam xD oglądam od pojawienia się tej serii i nie raz nie mogę wytrzymać jak mam tydzień czekać na kolejny odcinek. Lecz to teraz potwierdza że to anime jest genialne  :D

OPIS GŁÓWNYCH POSTACI :
Kazuto Kirigaya (Kirito) - Czarnowłosy, młody chłopak, który był testerem gry. Był w kilku gildiach, ale woli grać solo, aż w końcu będzie należał do jednej z najpotężniejszych gildii co Asuna.

Yuuki Asuna - długowłosa, młoda dziewczyna, należąca do najlepszej gildii w grze. Na początku jest stanowcza, lecz po spotkaniu Kirito pokazuje swoją łagodniejszą formę.

Jest rok 2022. Długo oczekiwana gra Sword Art Online (SAO) ma właśnie swoją premierę i tysiące osób przyłącza się do wspólnej zabawy (przez założenie specjalnego hełmu, który przenosi graczy w wirtualny świat). Wśród nich jest Kirito. Po krótkim czasie niczym nie skrępowanej rozrywki gracze zaczynają dostrzegać pierwsze problemy. Szybko okazuje się, że to twórca gry - Akihiko Kayaba miał niecne zamiary i dodatkowo zmodyfikował swój produkt. Gracze nie mogą opuścić komputerowego świata, dopóki nie ukończą ostatniego poziomu gry. Szkopuł w tym, że kto straci życie w SAO, ten umiera naprawdę.

A TERAZ DODATKOWE INFORMACJE :
Co prawda nie ma jeszcze wszystkich odcinków, ale możecie je znaleźć na stronie anime-shineden. Wyszło dopiero 15 odcinków, a czeka nas jeszcze 10. 
Jest jeszcze manga ^ ^ na Centrum mangi ale dopiero jest 1 rozdział.




W skali 0-10 to ma u mnie calutka 10. Muszę Wam powiedzieć, że serial jest świetny i z niecierpliwością czekam na następne odcinki. Temat anime jest ciekawy, a niektóre widoki to aż dech w piersi zapiera.  Co jeszcze by powiedzieć ? O~ może o coś dla pań, bądź też panów ^ ^ to wątek miłosny <3 Jest słodki, ale nie przesadzony co jest wielkim plusem. Jest wiele scen przy których można się pośmiać, wzruszyć, a nawet popłakać ( ja naprawdę się popłakałam przy niektórych odcinkach )
Dla mnie ten serial od razu przypadł do gustu (me gusta), może to dlatego że lubię gry komputerowe i chętnie bym zagrała w SAO, nawet z tym problemem, jakoś trzeba byłoby sobie radzić :D

Teraz mały SPOILER :
Tak naprawdę połowa osób uważa że odcinek 14 powinien być zakończeniem całej serii, gdyż resztę można określić mianem innej gry ( W 16 odcinku to wyjdzie że będą wyglądać jak elfy ). Ja raczej jeszcze się nie określiłam, gdyż nie mogę opisać czegoś co jeszcze nie wiedziałam, ale myślę że nie będę żałować. Nie mam nic przeciwko elfom, a wręcz twierdzą że są słodki, a widziałam już plakaty zapowiadające kolejną grę.


Jeśli macie jakieś tematy do zaproponowania to piszcie śmiało, w komentarzach lub na emaila. Chętnie też przyjmę uwagi dotyczące bloga lub co chcielibyście znaleźć na nim, albo jakieś spamy obrazków z daną postacią i jeśli będziecie chcieli to nawet dodam dedykacje ^ ^
Nie wstydźcie się, przecież nie gryzę xD






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz