środa, 23 lipca 2014

SnK cosplay

Ah powiem szczerze, że świetnie bawiłam się na Animachinie >w< 
Poznałam nowych ludzi i w końcu pojechałyśmy grupą z cosplayem z Shingeki no kyojin <3

Będę wredna i pochwalę się scenką xD Więc miłego oglądania <3
(ten wymachujący flagą~~ tak tak to ja, czyli Eren <3 xD)


https://www.youtube.com/watch?v=ERnqhsGDUxw

Szkoda tylko, że nie wzięli pod uwagę moich uwag dotyczących światła Q___Q bo po openingu z SnK miało zgasnąć światło  ;-; taki nie fart, ale i tak jestem zadowolona ze scenki <3 Bo rozbawiliśmy publikę i świetnie się bawiliśmy~~ czyli nasza ciężka praca nie poszła na marne <3

Sorki za słabą jakość, ale to jedyne zdj z całą naszą ekipą jakie na razie posiadam ;-;
Nie widziałam, że będziemy mieli własny trailer >w< a to Ci niespodzianka <3
https://www.facebook.com/magenta.team

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ;-). To fajnie, że chodzisz na takie spotkania, bo poznajesz nowych ludzi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, na czym polega cosplay. Wiem tylko tyle, że trzeba się przebrać za postaci ze znanych anime.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie to =w= plus starasz się zachowywać jak dana postać. Bo cosplayowanie to takie aktorstwo można powiedzieć =w= ale naprawdę idzie się przy tym świetnie bawić <3

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie. Uwielbiam zdobywać taką wiedzę :)

      Usuń