środa, 16 kwietnia 2014

DRAMAtical Murder

Yaho <3
Teraz coś dla yaoistek i yaoistów xD
Moja przyjaciółka poleciła mi pewną grę~~ zachwalała ją i wręcz kazała mi w nią grać xD
No oczywiście czemu by nie? (dodatkowo znalazłam chłopaka w tej grze, którego szukałam od roku bo chciałam się dowiedzieć jak się nazywa xD)
I szczerze? naprawdę nie żałuję, a wręcz dziękuję mojej drogiej przyjaciółce za polecenie tej gry >w<

A w całej grze chodzi w sumie o czytanie~~ ale może od początku~~~
Wcielamy się w Aobę - niebieskowłosego chłopaka, który pracuje w sklepie Heibon~~ podczas rozwijającej się akcji poznajemy 4 głównych bohaterów Koujaku, Noiza, Cleara i Minka.
I jak tak sobie czytamy i wszystko poznajemy, bo Aoba wszystko nam tłumaczy i opisuje, pojawiają się wybory~~ i od naszych wyborów zależy do jakiego routu (czyli z jaką postacią będziemy przechodzić grę i oczywiście na końcu się gździć xD) przejdziemy~~ a co jest najlepsze od naszych wyborów też zależy czy będziemy mieć BAD czy GOOD END~~ tak tak moi drodzy~~ każda z postaci ma przynajmniej dwa zakończenia ^^
serio to trudno wytłumaczyć D: trzeba w to zagrać by skapować o co mi dokładnie chodzi.... A no i jeszcze poznajemy allmate Aoby - Rena i dwóch bardzo podobnych do siebie chłopaków Virusa i Tripa, ale brew pozorom oni nie są braćmi ></
Niestety nie przeszłam całej gry, ale wiem, że jest przejdzie się wszystkie routy Koujaku, Noiza, Cleara i Minka wtedy odblokuje się rout Rena i właśnie Virusa i Tripa~~
Ale dla spragnionych jest jeszcze 2 część gry DRAMAtical Murder Re:connect, gdzie nie bardzo chodzi o fabułę, ale zbliżenie dwóch mężczyzn wiadomo pod jakim względem xD


Normalnie wam powiem, że przez tą grę szykują mi się dwa dodatkowe cosplaye xD
Planuję zrobić Noiza i Cleara (tak to jego szukałam przez rok) a moja przyjaciółka, która poleciła mi tą grę planuje robić Aobę >w<
Tak~~ ale najpierw dokończę Erena xD brakuje mi tylko pelerynki, butów  i trzeba w końcu przyszyć skrzydła wolności do kurtki oraz uszyć paski~~
ale na Balcon to już muszę go mieć xD

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka ściągnęła mi ją z fuwanovel.org ^^

      Usuń
  2. Czy trzeba u wszystkich robić dobre i złe endingi?
    Czy wystarczy zrobić u wszystkich tylko dobry ending
    By odblokować Rena, Virusa i Tripa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba niestety przejść wszystko by ich odblokować ;w;

      Usuń
    2. Ja skończyłam u każdej postaci tylko good ending i udało mi się odblokować Rena, więc to chyba jest obojętne.

      Usuń
    3. To może jednak się da jak widać~~ ja przechodziłam każdego po kolei z BAD i GOOD ENDem dlatego tak myślałam ^^ i też mi tak w sumie koleżanka powiedziała~~

      Usuń
  3. Tak, wiem że raczej nikt mi nie odpowie, bo to jest post sprzed 2 lat.. Ale czy mógłby ktoś mi pomóc z pobraniem tej gry? Tak właściwie to ją pobrałam (zajęło mi to gdzieś ponad 7h..), ale wyświetla mi się coś, że mam wpisać ID licencji.. No cóż, wiem że ta gra jest płatna, ale myślałam, że poprałam bezpłatną.. Baaaaardzo proszę o wsparcie >-< Jeżeli ktokolwiek to przeczyta i chce mi pomóc - mój skype: catterpillar_owqa

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy gra jest też po polsku?

    OdpowiedzUsuń