sobota, 30 marca 2013

Fairy Tail

OPIS GŁÓWNYCH POSTACI :
Natsu Dragneel - Beztroski i zabawny chłopak - ognisty smoczy zabójca. Ma różowe włosy i czarne oczy. Członek gildii Fairy Tail, a jego znak członkowski w kolorze czerwieni znajduje się na prawej ręce. Jeśli chodzi o swoich przyjaciół Natsu jest oddany i zawsze ich ochrania, traktuje ich jak rodzine.

Happy - Partner i najlepszy przyjaciel Natsu. Jego znak członkowski jest zielony, znajdujący się na placach. Jest on niebieskim kotem, a jego ważna umiejętność to latanie (wtedy pojawiają się u niego białe skrzydła )
Lucy Heartphilia - Blondynka o brązowych oczach. Specjalizuje się magią Gwiezdnych Duchów, które przywołuje przez bramy za pomocą specjalnych kluczy. Jej dodatkową umiejętnością jest walka z batem. Jej znak członkowski w kolorze różowym znajduje się na prawej dłoni.
Gray Fullbuster - Jego włosy oraz oczy są w kolorze czarnym. Jego specjalizacją jest magia lodu. Jego granatowy znak członkostwa znajduje się poniżej obojczyka po prawej stronie. Podczas szkolenia u Ur, nabył specjalnej umiejętności - podświadomego rozbierania się.
Erza Scarlet - Dziewczyna o szkarłatnych włosach i brązowych oczach. Jest bardzo surowa i pilnuje się zasad. Znak członkowski w kolorze granatu znajduje się na jej lewym ramieniu. Specjalizuje się w magi określonej jako "Rycerska" dzięki temu Erza posiada wiele różnych zbroi.

Lucy od dziecka marzyła, aby zostać magiem i dołączyć do gildii. Dlatego w wieku 17 lat opuściła dom w poszukiwaniu Fairy Tail. Na swojej drodze spotyka mężczyznę, który podaje się za Salamandra z owej gildii, zachwycona dziewczyna zgadza się przyjść na jego przyjęcie, dzięki czemu miał przekonać mistrza, aby ją przyjął. Lecz mężczyzna okazał się oszustem i na ratunek blondynce przychodzi Natsu, który wściekł się, że ktoś podszywa się nie dość, że pod niego to jeszcze pod członka jego gildii. Po tych wszystkich wydarzeniach, Natsu proponuje Lucy, aby dołączyła do Fairy Tail. Oczywiście ona zgadza się, a reszta serialu to przygody naszej głównej piątki.


No to teraz wcisnę swoją opinię xD Serial jest genialny, mówię całkiem poważnie. Przyznam bez bicia, że jeszcze nie obejrzałam całości, ale w tydzień już jestem na 60 odcinku, więc chyba coś to świadczy. Niestety nie miałam jak więcej, bo była ta cholerna szkoła, rekolekcje (trzymali mnie tam dwie i pół godziny) i jeszcze mama coś chciała i tak wyszło TT.TT  ale nic pewnie jak skończę tą notkę to znowu idę oglądać, bo już mi się ładuje xD Lecz wracając do tematu co jeszcze mogę rzec, grafika jak bardziej miła dla oka. Idzie się pośmiać, ale także opłakać (doświadczyłam tego). I muszę powiedzieć, że dzięki nim bardziej doceniam przyjaźń, co raczej jest wielkim plusem jeśli chodzi o naukę płynącą z anime.
Teraz się boję jak skończę całość to pewnie będę mieć taką depresje, że chyba wyskoczę z okna xD lub obejrzę to jeszcze raz, choć w planach mam długą listę anime ^ ^"



A TERAZ DODATKOWE INFORMACJE : 
1. Seria ta jeszcze wychodzi jak tak patrzę, ale jak sprawdzałam to na razie jest 174 odcinków po standardowej długości 24 minuty. 
2. aż cztery OVA:
"Welcome to Fairy Hills"
"Fairy Academy - Yankee-kun and Yankee-chan!" - 30 minut
"Memory Day" - 24 minuty
"Fairies' Training Camp- 24 minuty
3. oraz film :Fairy Tail the Movie: The Phoenix Priestess - który był wydany przed ostatnim OVA
4. Do obejrzenia zapraszam na stronę animezone.pl

Na koniec pozdrawiam mojego kolegę, który ok 4 razy obejrzał tą serie i ma zamiar ją jeszcze raz obejrzeć ^ ^ 
I pochwalę się - zrobiłam sobie tatuaż z henny ze znakiem Fairy Tail i co? jestem członkiem gildii xDDDD 

 

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Toba w 100% , to anime jest genialne :3 Chciałabym żeby jakiś watek romantyczny wcisneli jeszcze, to już by byl cud miód :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma różowe włosy i czarne włosy - bez sensu xD Weź czasami czytaj zanim coś wstawisz xD

    A seria jest w miarę spoko. Obejrzałam do 70któregoś epka i skończyłam, bo jak ja oglądałam to nie było więcej epków xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale jakoś nie ciągnęło mnie do tego anime. Dopiero ostatnio się zreflektowałam i za jakiś czas na pewno obejrzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego >w< ale twierdzę, że to dobra seria, więc naprawdę polecam <3

      Usuń
  4. A tak w ogóle dostałaś nominację u mnie na blogu :3
    http://llookingforhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, wiesz moze co to za anime
    http://i989.photobucket.com/albums/af17/Hanae_Konae/For%20claims/466852.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele seriali anime jest amerykanizowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm tego nie wiem ;w; ale znając życie to tak~~

      Usuń