poniedziałek, 11 lutego 2013

Ib - horror w galerii sztuki

Wiem dawno nie pisałam, ale postaram się poprawić ^ ^"
Więc tak~ dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o pewnej grze, o której dowiedziałam się od mojej przyjaciółki. Bo ostatnio wpadłam jakiś wir gier xD Nic innego nie robię tylko gram w coś i takim sposobem przeszłam prawie wszystkie części Aliena Shootera. 
P.S. Jakby ktoś wiedział gdzie ściągnę za darmo całą wersje "Alien Shooter 2 : Conscription" to byłabym wdzięczna, ponieważ ściągałam tą grę i okazało się że to demówka Q____Q . Ale już przechodzimy do tematu.
Gra nazywa się "Ib", tak samo ma na imię główna bohaterka, którą kierujemy. Poznajemy ją jak przychodzi z rodzicami do galerii sztuki, po krótkiej rozmowie wcielamy się w nią i możemy pozwiedzać galerie. Co potem się dzieje? Otóż gasną światła i okazuje się, że Ib zostaje sama. Strasznie nie? Ale to nie koniec, musimy jakoś wydostać się z budynku. Dlatego przemierzamy różne korytarze i pokoje, niby nic, ale co się stanie jak nagle jakiś obraz odżyje? albo zacznie nas gonić manekin? Na szczęście nie będziemy sami, po drodze spotykamy Garyy'ego, którego znajdujemy na podłodze oraz tajemniczą Mary.
Gra jest genialna, idzie się przestraszyć, mówię to z własnego doświadczenia  (grałam w nocy). A najciekawsze jest to, że owa gra ma aż 6 różnych zakończeń, choć widziałam je na youtube to i tak gram dalej, aby sama je "otrzymać" xD za pierwszym razem jak przechodziłam dostałam zakończenie niby optymistyczne, choć szczerze wolałabym inne. Ale to wina moich decyzji zapewne. Teraz postaram się, aby mieć idealne zakończenie :D Cóż jeszcze mogę powiedzieć, może coś o grafice i od razu ostrzegam, że nie jest bóg wie jaka, nawet można powiedzieć, że jest lekko kijowa ^ ^" ale sama fabuła gry oraz zagadki, przy których trzeba pomyśleć dodają tej grze tego czegoś. I naprawdę ubolewam nad tym że nie ma do tego anime albo chociaż mangi TT^TT może kiedyś w dalekiej przyszłości ktoś mądry zrobi z tego film... Tak mogę dalej śnić >3


 Dla nie wiedzących :
Poradnik jak ściągnąć grę xD
1. Wchodzicie na tą stronkę http://www.mediafire.com/?g32xzro2hzua5o3
2. Ściągacie
3. Gdy się ściągnie na komputer, naciskacie na nią prawym przyciskiem, a następnie wybrać na opcje "7-Zip" , po czym pliki nam się rozpakują.
I już można grać *^* więc życzę wam świetnej zabawy

2 komentarze:

  1. co do pytania o full wersje - torrenty nie gryza ;)

    a co do tej gry to moze kiedys zagram...ale grafa mnie razi po oczach

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo chyba całkiem fajna gierka, ściągam :D

    OdpowiedzUsuń